wtorek, 14 stycznia 2014

Dostawa do sklepu "Apres-Ski"

Kolejne nowe artykuły w ciągu niespełna kilku godzin. Widzę, że admini dzisiaj szaleją i dodają bardzo średniawe ubrania oraz dodatki. Nie podoba mi się to. A w ostatnim czasie, jedyną udaną oraz w przystępnej cenie kolekcją, było "Black & White" od Basics. Jej nie mogę absolutnie nic zarzucić. Natomiast nowe mini-YH tak nie zachwyca, że to przegięcie. Miałam szczęście, że jedyny godny uwagi artykuł zdążyłam nabyć. O nowym Apres-Ski też nie mam za wiele do powiedzenia, w podsumowaniu mogłabym rzec, że kolekcja jest przeciętna, a ceny też mnie nie zadowalają. Być może jestem stardollowiczem starej daty, gdyż lata kiedy na stardoll byłam aktywna najbardziej, przypadają na 2009 i 2010 rok. Wówczas o butach za ponad 10 sd się nawet nie śniło.


Brak komentarzy: